Vandaag behandelen wij de Albert Heijn kwaliteitsgarantie, dit is een regeling van Albert Heijn voor zijn producten om de beste en meest verse producten aan te kunnen bieden. Mocht het gebeuren dat een product niet voldoet aan de hoogste kwaliteit, dan zal Albert Heijn dit met je oplossen. Je neemt het product mee naar de winkel en ruilt het om voor een nieuw product. Heb je liever je geld terug? Neem dan ook je kassabon mee.
Heb je jouw product ontvangen via een online bestelling? Ook dan kan je met je factuur terecht bij de winkels met een servicepunt. Je kan het product ook laten verrekenen met je volgende bestellen. Dit doe je makkelijk en snel in de Albert Heijn app. Klachten kan je natuurlijk ook altijd melden via onze klantenservice of dit formulier.
Uitzonderingen
Naast de verse producten wordt er ook non-food producten verkocht. Ook op deze producten garandeert Albert Heijn de kwaliteit.
- Voor AH eigen merk non-food artikelen geldt: ruilen kan op vertoon van de kassabon, in de originele onbeschadigde verpakking.
- Voor andere non-food artikelen met garantie kan je altijd bij onze klantenservice terecht voor assistentie.
- CD’s, DVD’s, cadeaukaarten of games zonder seal kunnen niet geruild of vergoed worden.
- Staatsloten, telefoonkaarten, prepaid opwaardeerkaarten en tickets van attractieparken kunnen niet geruild of vergoed worden.
- Let op: voor mobiele telefonie van AH geldt een afwijkende regeling, zie klantenservice.
- Onze kwaliteitsgarantie is een eigen extra aangeboden garantie en doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.
Geen commentaar